وبلاگ عصر دیجیتال

ساخت وبلاگ

اگر چه توجه این مدل از نوت 7 با 64GB حافظه داخلی و 4GB رم حافظه اعلام شد، سامسونگ در حال کار بر روی یک هیولا از فبلت نوت۷ است، که در این  ورژن 6GB حافظه رم و  128 گیگابایت حافظه داخلی را داراست. اما به عنوان کریس اسمیت فصاحت قرار خود … سامسونگ می گوید شما نمی توانید آن را داشته باشید!

[سخن گوی سامسونگ موبایل DJ کوه] در نهایت به تایید که این  گوشی در چین عرضه خواهد شد در حالی که صحبت کردن در مراسم عرضه گلکسی نوت 7 در سئول. “این درست است که ما در حال بررسی ساخت یک تبلت جدید با 128 گیگابایت حافظه داخلی در چین به دلیل شرکت های چینی به شدت انجام بازاریابی با حافظه با ظرفیت بالا” هست، سخن گو کوه گفت، با توجه به  سخنان هرالد کره گفته است. همانطور که می ایستد، در  قلمرو دیگر انتظار می رود که دریافت این نوع هیولا از طرف سامسونگ باشیم، اما اگر سر و صدا به اندازه کافی و تقاضا باشد.

تاد Haselton همچنین اشاره به تغییر و گمان می کند که این یک بازی شبیه لوتو می باشد، بازی برای برآوردن انتظارات محلی، در چین است.  اما آن را هنوز هم بدای شما به یک طعم و مزه جالب برای امتحان کهکشانی سامسونگ هست، و اگر شما مشتاق برای خرید این فبلت فوق العاده از طرف سامسونگ هستید میتوانید ، مدل پایه، نوع 64GB / 4GB را انتخاب کنید که مسلما برای ریگد نقاط جهان نیز رد دسترس قرار می گیرد.

 

3

هر انچه در اینده خواهد بود منحنی است!

DJ کوه، ماندن با صفحه نمایش این فبلت جدید از کهکشانی سامسونگ را، از طرف سامسونگ موبایل پیشنهاد کرده است که از صفحه نمایش منحنی ،برجسته در ویژگی  های بارز در بین 7، S7 Edge و S6 Edge، بهره خواهد برد.

دی جی کوه می گوید:

اگر چه گوشی های دیگر با شیشه ای منحنی، و تعداد انگشت شماری که صفحه نمایش منحنی نیز هستند اما، سامسونگ در  ذهن ها سهم عظیمی در این ویژگی را به خود اختصاص داده  است. اگر آن را تا لبه های منحنی، آن را به یک  فقط  سامسونگی نامید. با توجه به اینکه عامل شناسایی بالا از صفحه نمایش منحنی متعلق به سامسونگ است، این ایده نشان می دهد دستگاه گوشی هوشمند پرچمدار فبلت پرچمدار سامسونگ را دنبال خواهد کرد و تبدیل به یک محصول فوق العاده با مشخصات عالی خواهد بود.

وبلاگ عصر دیجیتال...
ما را در سایت وبلاگ عصر دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین الهی asrdigital بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت: 15:41